جملات و اس ام اس های خاص عاشقانه

بُـــــــراده های احســــاســــــ . . .

سلام خوش آمدید خود رادر وب مالینک کنیددر صورت حذف لینک مالینک شمانیز حذف میشود...

این شعر آبی می نشیند روی کاشی
وقتی که معشوق غزل هایم تو باشی
برگرد شاید شعر آرامش بگیرد
چیزی نمانده واژه را از هم بپاشی
.
.
.
می نویسم تا بدانی :
هر چه داغ ها کهنه تر شوند دیرتر از یاد خواهند رفت !!!
.
.
.
و من دیگر هرگز دلم تنگ نمی شود
برای آن روزها که دلتنگ می شدم !
.

بقیه جملات در ادامه مطلب

.
.
علت بی خوابم را چگونه بگویم ؟
یاد تو هر شب از سقف اتاقم چکه می کند
.
.
.
هر روز که از خواب بیدار می شوم ، می بینم هنوز امروز است
فردا آرزوست !!!
.
.
.

حس می کنم دنیا خالیست !!!
مگر تو چند نفر بودی ؟
.
.
.
لیوان چای روی میز در انتظار یک بوسه است ، نه تو می آیی و نه او گرم می ماند
چه گناهی دارد سماوری که داغ دیده است ؟
.
.
.
یک عمر صرف کردم ، داشتنت ماضی بود ، آنهم بعید
.
.
.
چه تلخ است تو سکوت میکنی و من صدایت را تصور میکنم
.
.
.
پر میکشی و وای به حال پرنده‌ای ، کز پشت میله قفسی عاشقت شده‌ست
.
.
.
تا جان به تنم باشد ، یادت به سرم باشد
تا سر ندهم بر باد ، هرگز نروی از یاد
.
.
.
خط فقر جایی میان بود و نبود توست
جایی میان دار و ندار من
.
.
.
امروز می چیدم پازلهای دلم را ، دیدم کامل نمی شود ، بی یاد تو !
.
.
.
بگو تمام تو مال من است ، دلم میخواهد حسادت کنم به خودم

..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 10 / 1 / 1391برچسب:,ساعت16:5توسط مهسا113 | |